Facebook-markkinoinnin perusteet

Cruen noin 2h koulutuksessa tutustumme Facebook-käyttöliittymään, kanavan kohderyhmiin, sisällön suunnittelun ja -tuotannon prosessiin. Katsomme Facebookin analytiikkaa ja sitä, miten dataa hyödynnetään markkinoinnin suunnittelussa. Lisäksi käymme läpi sosiaalisen median hallinnoinnin työkaluja ja sitä, miten niiden avulla voidaan helpottaa sosiaalisen median ohjaamista.

Koulutuksen sisältö:

  • Tavoitteiden määritteleminen
  • Sisältötyypit
  • Sisällön suunnitteleminen
  • Kuvapankit, kuvankäsittelytyökalut, kuvakoot
  • Postausten hakukoneoptimointi
  • Facebook-käyttöliittymään tutustuminen
  • Facebook-analytiikka
  • Facebook Stories -mahdollisuudet
  • Sosiaalisen median hallinnan työkalut
  • Jälkikäteen lähetettävä koulutusmateriaali

Mitä koulutuksesta saa?

Koulutukseen osallistujille jää selkeiden esimerkkien kautta ymmärrys Facebookista kanavana, minkälaista sisältöä Facebook tukee, miten sisältöä voi suunnitella, mistä lisätään hakukoneoptimoitu kuvateksti ja miten seurata kanavan tavoitteita. Jokainen osallistuja saa koulutusmateriaalin käyttöönsä ja voi palata siihen jälkikäteen.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus sopii henkilölle, joka vastaa yrityksen markkinoinnin suunnittelusta, sosiaalisen median hallinnoinnista ja sisällöntuotannosta.

Kesto: 2h
Osallistujamäärä: 1-5 hlö.
Yrityskohtainen hinta: 390 € + alv.

“Somekoulutus sujui jouhevasti ja oli meille erittäin hyödyllinen. Sen rakenne oli hyvä ja siihen oli perehdytty meidän yrityksen näkökulmasta. Esille tuli paljon uusia asioita ja vinkkejä miten saada enemmän irti somesta. Kokonaisuudessaan laadukas koulutus. ” – Antti Nurminen, Tekninen myynti, Seloy Live

Siirry sivulle
Koulutukset