Hakusanamainonnan (SEM) perusteet

Opi, miten ohjaat kotisivuille tehokkaasti liikennettä maksetun Google Ads -mainonnan avulla.   

Cruen noin 2h koulutuksessa tutustumme Google Ads -hakusanamainonnan mahdollisuuksiin, keinoihin ja mainoskampanjoiden rakentamisen periaatteisiin. Saat ymmärryksen siitä, miten hakusanamainonta kannattaa rakentaa kampanjoiksi ja mainosryhmiksi ja miten budjetoit hakusanamainontaa.

Koulutuksen sisältö:

  • Mitä hakusanamainonta (SEM, PPC) tarkoittaa
  • Miksi kannattaa tehdä hakusanamainontaa
  • Miten määrität hakusanat, joilla yrityksenne kampanjamainokset näkyvät   
  • Miten rakennat hakusanakampanjan ja mainosryhmät
  • Miten määrität mainosten tavoitteet ja budjetin 
  • Jälkikäteen lähetettävä koulutusmateriaali

Mikä koulutuksesta saa?

Koulutukseen osallistujat saavat ajantasaisen tiedon Google Ads -markkinoinnin mahdollisuuksista ja periaatteista. Havainnollisten esimerkkien ja vaiheittaisen läpikäynnin myötä osallistujille jää ymmärrys, miten hakusanamainonnan kampanja kannattaa rakentaa. Esimerkkinä voidaan käyttää yrityksen oikeaa hakusanamainonnan tarvetta ja pystyttää koulutuksessa harjoituskampanja kyseiseen tarpeeseen. Tässä tapauksessa koulutukseen varataan yksi lisätunti sekä pohjalle tehdään valmis hakusana-analyysi, joiden hinta on +150€ koulutuspaketin hintaan. Jokainen osallistuja saa koulutusmateriaalin käyttöönsä ja voi palata siihen jälkikäteen. Materiaali sisältää myös hakusanamainonnan muistilistan.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Yrityksen markkinoinnista vastaavalle sekä kaikille, jotka haluavat päivittää perustietonsa ja osaamisensa Google Ads -mainontaan liittyen. 

 

Kesto: 2h

Kouluttaja: Anna Salminen

Osallistujamäärä: 1-5 hlö

Yrityskohtainen hinta: 390 € + alv.