Instagram-markkinoinnin perusteet

Cruen noin 2h koulutuksessa tutustumme Instagramin käyttöliittymään, kanavan kohderyhmiin sekä sisällön suunnittelun ja -tuotannon prosessiin. Katsomme Instagramin analytiikkaa ja sitä, miten dataa hyödynnetään markkinoinnin suunnittelussa. Lisäksi käymme läpi sosiaalisen median hallinnoinnin työkaluja ja sitä, miten niiden avulla voidaan helpottaa sosiaalisen median hallinnointia.

Koulutuksen sisältö:

  • Tavoitteiden määritteleminen
  • Sisältötyypit
  • Sisällön suunnitteleminen
  • Hashtag-tutkimus
  • Kuvapankit, kuvankäsittelytyökalut, Instagramin kuvakoot
  • Postausten hakukoneoptimointi
  • Instagram-käyttöliittymään tutustuminen
  • Instagram-analytiikka
  • Instagram Stories -mahdollisuudet
  • Sosiaalisen median hallinnan työkalut
  • Jälkikäteen lähetettävä koulutusmateriaali

Mikä koulutuksesta saa?

Koulutukseen osallistujille jää selkeiden esimerkkien kautta ymmärrys Instagramista kanavana, minkälaista sisältöä Instagram tukee, miten tehdä hastag-tutkimus, mistä lisätään hakukoneoptimoitu kuvateksti ja miten seurata kanavan tavoitteita. Jokainen osallistuja saa koulutusmateriaalin käyttöönsä ja voi palata siihen jälkikäteen.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Yrityksen markkinointivastaavalle tai -tiimille.
Koulutus sopii henkilölle, joka vastaa yrityksen markkinoinnin suunnittelusta, sosiaalisen median hallinnoinnista ja sisällöntuotannosta.

Kesto: 2h
Kouluttaja:  Anna Salminen
Osallistujamäärä: 1-5 hlö.
Yrityskohtainen hinta: 390 € + alv.

Siirry sivulle
Koulutukset