Cruen Partner -malli sopii yrityksille, joilla on toistuvia markkinointitarpeita, ja markkinointipäällikölle tarvitaan tiimi jatkuvan markkinoinnin tekemiseen.  Partner-malli on siis eräänlainen yrityksen ulkoistettu markkinointiosasto. 

Partner-malli tarjoaa asiakkaallemme kaiken tämän: 

  • Koko Cruen moniosaajajoukko käyttöön 
  • Kuukausittaiset markkinoinnin suunnittelupalaverit 
  • Kuukausittainen toimenpiteiden priorisointi, tavoitteellistaminen ja seuranta
  • Helpompi budjetointi: ennalta sovittu kiinteä tuntimäärä ja laskutus (mahdolliset tuntiliukumat tasataan puolivuosittain)
  • Markkinoinnin vuosisuunnitelman rakentaminen Cruen asiantuntijoiden kanssa 
  • Ilmainen Marketing Dashboard -työkalu dataseurantaan
  • STT-tiedotekanavan käyttö partner-hintaan 
  • Veloituksettomat kuvapankkikuvat 

Crue Partner -malli on omiaan myös esimerkiksi brändityön jalkautusvaiheen toimenpiteille. Suuri määrä jalkautettavaa brändimateriaalia aikataulutetaan ja priorisoidaan yhdessä asiakkaan kanssa, jolloin aikaa ei mene yksittäisten toimenpiteiden hinnoitteluun ja hyväksyntään, vaan brändiuudistus saadaan notkeasti toteutettua.

Partner-mallin voi ottaa erikseen esimerkiksi digimarkkinoinnin toteutukseen (ns. Crue Digi Partner). Tällöin sovitulla tuntimäärällä tehdään mm. hakukoneoptimointia, hakusanamainontaa, Google Analytics -seurantaa, nettisivujen kehitystoimia ja some-markkinointia – tai ollaan markkinointipäällikön lähitukena markkinointidatan analysoinnissa ja sen pohjalta toiminnan ohjaamisessa.

Haluatko lisätietoja? Kysy lisää

Siirry sivulle
Markkinointiviestintä ja mainonta