Instagram-markkinoinnin perusteet

Cruen noin 2h koulutuksessa tutustumme Instagramin käyttöliittymään, kanavan kohderyhmiin, sisällön suunnittelun ja -tuotannon prosessiin. Katsomme Instagramin analytiikkaa ja sitä,  miten dataa hyödynnetään markkinoinnin suunnittelussa. Lisäksi käymme läpi sosiaalisen median hallinnoinnin työkaluja ja sitä, miten niiden avulla voidaan helpottaa sosiaalisen median hallinnointia.

Koulutuksen sisältö:

tavoitteiden määritteleminen
sisältötyypit
sisällön suunnitteleminen
hashtag-tutkimus
kuvapankit, kuvankäsittelytyökalut, Instagramin kuvakoot
postausten hakukoneoptimointi
Instagram-käyttöliittymään tutustuminen
Instagram-analytiikka
Instagram Stories -mahdollisuudet
sosiaalisen median hallinnan työkalut
jälkikäteen lähetettävä koulutusmateriaali 

Mikä koulutuksesta saa?

Koulutukseen osallistujille jää selkeiden esimerkkien kautta ymmärrys Instagramista kanavana, minkälaista sisältöä Instagram tukee, miten tehdä hastag-tutkimus, mistä lisätään hakukoneoptimoitu kuvateksti ja miten seurata kanavan tavoitteita. Jokainen osallistuja saa koulutusmateriaalin käyttöönsä ja voi palata siihen jälkikäteen.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Yrityksen markkinointivastaavalle tai -tiimille.
Koulutus sopii henkilölle, joka vastaa yrityksen markkinoinnin suunnittelusta, sosiaalisen median hallinnoinnista ja sisällöntuotannosta.

Kesto: 2h
Kouluttaja:  Anna Salminen 
Osallistujamäärä: 1-5 hlö. 
Yrityskohtainen hinta: 390 € + alv. 

Ota yhteyttä