Tekoälybisnes käy kuumana, joten Creative Crue on päättänyt lähteä mukaan. Pärjätäkseen kilpailussa valtavien teknologiajättien kanssa
Aika tehdä markkinointisuunnitelma vuodelle 2023?
Aina on hyvä hetki suunnitella markkinointia! Tässä muutama vinkki markkinointisuunnitelmasavottaan: 1. Kattavat liiketoiminta- ja markkinointistrategia
Crue Dashboard Premium – Kaikki markkinoinnin mittarit helposti samalla raportilla
Älykäs raportointi tuo dataa liiketoiminnan päätösten tueksi ja parantaa markkinoinnin tuloksellisuutta. Crue Dashboard Premium kokoaa
Google Analytics 4 kannattaa ottaa käyttöön viimeistään nyt
Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Universal Analytics (UA) lopettaa uuden datan keräämisen 1.7.2023. Jotta yrityksesi
Sisältömarkkinointi – Miksi ja miten sitä kannattaa tehdä?
1. Inventaario 2. Aukkokohdat 3. Sisältömatriisi 4. Tuotanto 5. Monistaminen Markkinointi on valintaa eri keinojen
Tampere tähtää maailman googlatuimmaksi kaupungiksi
Tampereen kaupunki tavoittelee lisää kansainvälisiä matkailijoita. Osana kasvaneita matkailijatavoitteita visittampere.fi-sivustoa uudistetaan yhteistyönä Visit Tampereen, Creative
Markkinointipäällikön mahdoton tehtävä?
Markkinointipäällikkö jaksaa työssään keskimäärin kaksi vuotta. Lyhyet työsuhteet ovat monelle alalle tyypillisiä, eikä markkinointi ole
Evästeet – Miten noudattaa evästekäytäntöjä?
Uusimpien Traficomin linjausten mukaisesti sivustokäyttäjien on voitava käyttää verkkosivustoa ilman evästeitä. Traficom antoi 13.9.2021 EU:n
Slogan ja kärkiviestit – mihin niitä tarvitaan?
Moni ajattelee brändejä mieleen painuneiden sloganeiden kautta: “Just do it”, “Se nyt vaan on tyhmää
Hyvästele ajanhukka, onnistu palaverin vetäjänä
Korona-aikana somessa on naureskeltu epäonnisille palavereille: kellä on kissafiltteri jumittunut oman videokuvan päälle, milloin palaveri
Kolme vinkkiä somemarkkinointiin
Cruen Digital Media Manager Anna Salminen vastaa asiakkaidemme digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta, ohjauksesta, seurannasta ja konsultoinnista.
Brändityö on jännittävä vaihe yritykselle – nämä seikat kannattaa huomioida
Brändäys on jännittävä prosessi yritykselle ja brändityöstä vastaaville. Samalla harva brändityötä johtava on käynyt läpi
Ota täsmäkoulutus somemarkkinointiin
Mistä saisi hyviä markkinoinnin pikakoulutuksia? Mikset pyytäisi apua heiltä, jotka tekevät markkinointia työkseen ja joilla
Googlen algoritmipäivitys tulee – mitä se tarkoittaa ja mihin jokaisen markkinoijan tulee varautua?
Joko kuulit Googlen algoritmipäivityksestä, joka julkaistaan kesäkuussa 2021? Ehkä kuulit, mutta sivuutit aiheen? Nyt viimeistään
Reinikainen Mance City – Cruen aprillipila toi reippaasti sivukävijöitä
Toimivan markkinoinnin ei aina tarvitse olla myyvää, eikä varsinkaan tyrkyttävää. Hyvä mainos voidaan naamioida sisällöksi,
Heikki Korpela digimarkkinoinnin ja videotuotannon lisäkäsiksi
Jos jokin ominaisuus on mainosalalla vahvuus, se on utelias luonne ja kyky lähestyä asioita ratkaisukeskeisesti.
Miten valmistaudut iOS 14 -muutoksiin Facebook- ja Instagram-mainonnassa?
Olet mahdollisesti jo huomannut Facebookin Business Managerissa iOS 14 -ilmoituksen mainosten hallinnassa ja ehkä käynyt
Crue mukaan pelibisnekseen
Koronan ahdistettua ihmiset luovaan moodiin myös Creative Crue on laajentanut toimialaansa videopelibisnekseen. Tampereella päämajaansa pitävän,
Onko perinteisen mainostoimiston aika ohi?
Mainostoimisto, bränditoimisto, viestintätoimisto, digimarkkinointitoimisto, palvelumuotoilutoimisto, hybriditoimisto… Onko perinteisen mainostoimiston aika ohi? Syksyllä julkaistussa blogijutussamme kirjoitimme mainostoimistojen
10 kysymystä digimarkkinoinnista – Haastattelussa digimarkkinoinnin tekijä Anna Salminen
Digimarkkinoinnissa ei vielä käytetä kaikkea datan potentiaalia Cruen Digital Media Manager Anna Salminen vietti Crue-vuosipäiväänsä
Mikä on printin rooli 2021? Syökö digitaalisuus kaiken?
Kuuluuko joulukorttien lähettäminen perinteisiisi? Itse olen ollut siinä aina tosi huono. Tänä jouluna jokin on
Cruen 2020 lukuina
Se on jo melkein joulu, hyvät ystävät! Niinpä summasimme Cruen kulunutta vuotta lukujen valossa. Tässä
Digiloikkiin lisäkäsiä – Janne vahvistukseksi Cruen koodipuolelle
Janne Keränen (40) on aloittanut Creative Cruella tehtävänimikkeellä Web Developer. Janne on työskennellyt aiemmin IT-asiakaspalvelutehtävissä,
Kotiseutu kun taakse jäi, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä kertoisin?
“Kun muutin 19-vuotiaana Saarijärveltä, ajattelin, etten enää tule takaisin! Hinku isoon maailmaan oli suuri, ja
Miten tehdä markkinointisuunnitelma?
Näin loppuvuodesta moni yritys on kääntänyt katseensa jo tulevaan vuoteen – ja hyvä niin. Yrityksissä
Mainostoimiston kilpailutus – 5 tapaa valita itselle oikea mainostoimisto
“Ei saatu työtä (sen ja sen) kilpailutuksessa. Saimme parhaat pisteet, 4/6, referensseistä, hinnasta 1.8/6. Voittaja
Sivustouudistuksen check list
Sivustouudistus on kuin tanssia tilaajan ja toteuttajan välillä, mutta ei niin, että toinen vie ja
Mitä A/B-testaus tarkoittaa ja miksi sitä kannattaa tehdä?
A/B-testaaminen on markkinoinnin keino, joka auttaa ymmärtämään paremmin yrityksen kohderyhmien odotuksia ja asiakaskäyttäytymistä. Testaustulosten ja
5 vinkkiä sivustomittarien seuraamiseen
Minulta kysytään usein, mitä mittareita Google Analyticsistä kannattaisi seurata. Siellähän on loputtomasti lukuja, jotka eivät
Angela Koistinen astuu isompiin saappaisiin – oppisopimuksesta Junior Creativeksi
Cruessa alkuvuodesta 2020 työharjoittelussa ja oppisopimuksella ollut Angela Koistinen on nimetty lokakuusta lähtien Cruen Junior