Olet mahdollisesti jo huomannut Facebookin Business Managerissa iOS 14 -ilmoituksen mainosten hallinnassa ja ehkä käynyt
Crue mukaan pelibisnekseen
Koronan ahdistettua ihmiset luovaan moodiin myös Creative Crue on laajentanut toimialaansa videopelibisnekseen. Tampereella päämajaansa pitävän,
Onko perinteisen mainostoimiston aika ohi?
Mainostoimisto, bränditoimisto, viestintätoimisto, digimarkkinointitoimisto, palvelumuotoilutoimisto, hybriditoimisto… Onko perinteisen mainostoimiston aika ohi? Syksyllä julkaistussa blogijutussamme kirjoitimme mainostoimistojen
10 kysymystä digimarkkinoinnista – Haastattelussa digimarkkinoinnin tekijä Anna Salminen
Digimarkkinoinnissa ei vielä käytetä kaikkea datan potentiaalia Cruen Digital Media Manager Anna Salminen vietti Crue-vuosipäiväänsä
Mikä on printin rooli 2021? Syökö digitaalisuus kaiken?
Kuuluuko joulukorttien lähettäminen perinteisiisi? Itse olen ollut siinä aina tosi huono. Tänä jouluna jokin on
Cruen 2020 lukuina
Se on jo melkein joulu, hyvät ystävät! Niinpä summasimme Cruen kulunutta vuotta lukujen valossa. Tässä
Digiloikkiin lisäkäsiä – Janne vahvistukseksi Cruen koodipuolelle
Janne Keränen (40) on aloittanut Creative Cruella tehtävänimikkeellä Web Developer. Janne on työskennellyt aiemmin IT-asiakaspalvelutehtävissä,
Kotiseutu kun taakse jäi, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä kertoisin?
“Kun muutin 19-vuotiaana Saarijärveltä, ajattelin, etten enää tule takaisin! Hinku isoon maailmaan oli suuri, ja
Miten tehdä markkinointisuunnitelma?
Näin loppuvuodesta moni yritys on kääntänyt katseensa jo tulevaan vuoteen – ja hyvä niin. Yrityksissä
Mainostoimiston kilpailutus – 5 tapaa valita itselle oikea mainostoimisto
“Ei saatu työtä (sen ja sen) kilpailutuksessa. Saimme parhaat pisteet, 4/6, referensseistä, hinnasta 1.8/6. Voittaja
Sivustouudistuksen check list
Sivustouudistus on kuin tanssia tilaajan ja toteuttajan välillä, mutta ei niin, että toinen vie ja
Mitä A/B-testaus tarkoittaa ja miksi sitä kannattaa tehdä?
A/B-testaaminen on markkinoinnin keino, joka auttaa ymmärtämään paremmin yrityksen kohderyhmien odotuksia ja asiakaskäyttäytymistä. Testaustulosten ja