AI:n (tekoäly) rooli brändilähtöisen markkinoinnin suunnittelussa on merkittävä. Se tarjoaa yrityksille lukuisia mahdollisuuksia tehostaa markkinointistrategioitaan,
Keinoäly markkinointistrategian luomisen tukena
Keinoäly (AI) on noussut yhdeksi keskeiseksi tekijäksi markkinoinnin alalla tarjoten lukemattomia mahdollisuuksia strategioiden kehittämiseen ja
Keinoälyn avulla on mahdollista luoda tehokkaampia markkinoinnin konsepteja
Markkinointi on tärkeä osa yritysten menestystä, ja jatkuvasti kehittyvät teknologiat tarjoavat uusia mahdollisuuksia markkinoinnin tehokkuuden
Tekoäly-avusteinen viestintä: tehokkaampaa ja vaikuttavampaa kommunikaatiota
Tekoälyllä (AI) on merkittävä rooli nykypäivän kommunikaatiossa, ja sen avulla voidaan parantaa viestinnän tehokkuutta ja
AI:n merkitys markkinoinnin visuaalisessa suunnittelussa kasvaa
Visuaalinen suunnittelu on tärkeä osa markkinointia, ja nykyään yhä useammat yritykset käyttävät tekoälyä (AI) helpottamaan
Paremmin kohdennettuja mainoskampanjoita AI:n avulla
AI:n (tekoäly) avulla toteutetut mainoskampanjat tarjoavat mahdollisuuden paremmin kohdentaa mainosviestit kohdeyleisölle ja saavuttaa halutut tulokset.
Tekoäly brändin äänensävyn määrittelemisen apuvälineenä
Tekoälystä (AI) on tullut yhä tärkeämpi työkalu brändien äänensävyn määrittelyssä ja luomisessa. Brändin äänensävy viittaa
Tekoäly auttaa organisoimaan markkinoinnin johtamista
Tekoälyllä (AI) on merkittävä rooli markkinoinnin johtamisessa ja organisoimisessa. Tekoälyllä varustetut järjestelmät ja algoritmit tarjoavat
Korvaako AI mainostoimistojen käyttämisen?
AI:n (tekoäly) kehittyminen ja sen kyky suorittaa monimutkaisia tehtäviä ovat herättäneet kysymyksen siitä, korvaavatko AI-mainostoimistot
Näillä tavoilla tekoäly tuottaa tehokkaampaa markkinointiviestintää
Tekoäly (AI) on nykyaikaisen markkinointiviestinnän tärkeä työkalu, jonka avulla voidaan tuottaa tehokkaampaa ja personoidumpaa viestintää
AI apuvälineenä markkinoinnin kohdentamisessa
AI:n (tekoäly) rooli markkinoinnin kohdentamisessa on kasvava ja keskeinen. AI-pohjaiset apuvälineet tarjoavat markkinoijille tehokkaita työkaluja
Näin AI tehostaa B2B-markkinointia
AI:n (tekoäly) käyttö voi tehostaa merkittävästi B2B-markkinointia (business-to-business) monin eri tavoin. Se tarjoaa yrityksille uusia
Miksi keinoälyä kannattaa käyttää digimarkkinoinnissa
Keinoälyllä (AI) on useita etuja digimarkkinoinnissa, jotka tekevät siitä kannattavan valinnan. Tässä on muutamia syitä,
Miksi keinoälystä on tullut tehokas työkalu SEO-työssä?
SEO (Search Engine Optimisation) on nykypäivän digitaalisen markkinoinnin keskeinen osa-alue. Se on menetelmä, jonka avulla
Saavutettavuusvaatimukset laajenevat yksityisen sektorin verkkopalveluihin
Verkkopalveluiden saavutettavuus koskee koko ajan useampia toimijoita myös yksityisellä sektorilla. Saavutettavien verkkosivujen kanssa ei kannata
Kokeile Cruen uutta tekoälysovellusta
Tekoälybisnes käy kuumana, joten Creative Crue on päättänyt lähteä mukaan. Pärjätäkseen kilpailussa valtavien teknologiajättien kanssa
Aika tehdä markkinointisuunnitelma vuodelle 2023?
Aina on hyvä hetki suunnitella markkinointia! Tässä muutama vinkki markkinointisuunnitelmasavottaan: 1. Kattavat liiketoiminta- ja markkinointistrategia
Crue Dashboard Premium – Kaikki markkinoinnin mittarit helposti samalla raportilla
Älykäs raportointi tuo dataa liiketoiminnan päätösten tueksi ja parantaa markkinoinnin tuloksellisuutta. Crue Dashboard Premium kokoaa
Google Analytics 4 kannattaa ottaa käyttöön viimeistään nyt
Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Universal Analytics (UA) lopettaa uuden datan keräämisen 1.7.2023. Jotta yrityksesi
Sisältömarkkinointi – Miksi ja miten sitä kannattaa tehdä?
1. Inventaario 2. Aukkokohdat 3. Sisältömatriisi 4. Tuotanto 5. Monistaminen Markkinointi on valintaa eri keinojen
Tampere tähtää maailman googlatuimmaksi kaupungiksi
Tampereen kaupunki tavoittelee lisää kansainvälisiä matkailijoita. Osana kasvaneita matkailijatavoitteita visittampere.fi-sivustoa uudistetaan yhteistyönä Visit Tampereen, Creative
Markkinointipäällikön mahdoton tehtävä?
Markkinointipäällikkö jaksaa työssään keskimäärin kaksi vuotta. Lyhyet työsuhteet ovat monelle alalle tyypillisiä, eikä markkinointi ole
Evästeet – Miten noudattaa evästekäytäntöjä?
Uusimpien Traficomin linjausten mukaisesti sivustokäyttäjien on voitava käyttää verkkosivustoa ilman evästeitä. Traficom antoi 13.9.2021 EU:n
Slogan ja kärkiviestit – mihin niitä tarvitaan?
Moni ajattelee brändejä mieleen painuneiden sloganeiden kautta: “Just do it”, “Se nyt vaan on tyhmää
Hyvästele ajanhukka, onnistu palaverin vetäjänä
Korona-aikana somessa on naureskeltu epäonnisille palavereille: kellä on kissafiltteri jumittunut oman videokuvan päälle, milloin palaveri
Kolme vinkkiä somemarkkinointiin
Cruen Digital Media Manager Anna Salminen vastaa asiakkaidemme digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta, ohjauksesta, seurannasta ja konsultoinnista.
Brändityö on jännittävä vaihe yritykselle – nämä seikat kannattaa huomioida
Brändäys on jännittävä prosessi yritykselle ja brändityöstä vastaaville. Samalla harva brändityötä johtava on käynyt läpi
Ota täsmäkoulutus somemarkkinointiin
Mistä saisi hyviä markkinoinnin pikakoulutuksia? Mikset pyytäisi apua heiltä, jotka tekevät markkinointia työkseen ja joilla
Googlen algoritmipäivitys tulee – mitä se tarkoittaa ja mihin jokaisen markkinoijan tulee varautua?
Joko kuulit Googlen algoritmipäivityksestä, joka julkaistaan kesäkuussa 2021? Ehkä kuulit, mutta sivuutit aiheen? Nyt viimeistään
Reinikainen Mance City – Cruen aprillipila toi reippaasti sivukävijöitä
Toimivan markkinoinnin ei aina tarvitse olla myyvää, eikä varsinkaan tyrkyttävää. Hyvä mainos voidaan naamioida sisällöksi,