Kuntien ja järjestöjen sivustojen tulee olla saavutettavia 23.9.2020. Vaikka tekniset vaiheet olisi jo hoidettu, onko
Koodi vetää – Ville apukäsiksi Cruen kooditiimiin
Creative Crue haluaa toimia kasvualustana nuorille tekijöille ja on saanut monia osaavia graafikon ja koodarin
TOP 5 kielenhuoltovinkit: Karsi yritysviestinnästä ainakin nämä
Kaikilla on omat suosikki-inhokkinsa, mitä tulee kielenkäyttöön, sanavalintoihin ja kielioppivirheisiin. Toisaalta kieli elää (ja saakin
Moi markkinointipäällikkö ja hyvää elokuuta!
Mitä sulle ja teidän markkinointisuunnitelmalle kuuluu? Meille kuuluu hyvää! Jengi on palannut töihin lomastaan levänneenä
Ota some-opit talteen ja markkinoinnista ilo irti
Kuinka monta kertaa olet tänään ottanut puhelimen esiin ja avannut Facebookin tai Instagramin? Vaikket itse
Palvelumuotoilu rikkoo organisaatioille tyypilliset siilot
Suunnittelijana katson työstettävää markkinointiviestiä sen kohdeyleisön näkökulmasta: mitä markkinoija haluaa viestillään kertoa sekä kuinka viestin
Saavutettavuusmörön selättäminen vaatii ammattiapua
Saavutettavuus, tuo kuntia ja julkisen hallinnon toimijoita kotisivuprojekteissa piinaava sanahirviö, jonka olemassaolo on kehitetty vain kaikkien
Jani Kiltti ja parhaat tavat hyödyntää 3D-animointia
Creative Cruen AD Jani Kiltti on kaksinkertainen Vuoden nuori suunnittelija ja 3D-animointeihin erikoistunut Crue-lahjakkuus. Mainostoimistoissa
10 vuoden opit mainosalalta
Havaintoja mainostoimistotyöstä yhden copywriterin silmin Tulin keltanokkana mainosalalle paikallislehden toimittajan tehtävistä vuonna 2009. Olin kaupunki-ikävissäni
Extra Crue sai lisävoimaa liiketoiminnan kehittämisestä ja kamerataidoista
Creative Cruen Extra Crue -verkosto on vahvistunut! Verkostomme auttaa asiakkaitamme siinä kohtaa, kun liu´utaan Cruen
Poikkeustila vaatii poikkeuksellista luovuutta – ja digimarkkinointia
Mitä teidän bisneksellenne kuuluu tänä keväänä? Moni yritys on toivonut jälkiviisaasti, että takaraivossa kytenyt ajatus
Cruen uusi AD Eero Sundvall: ”Pyrin olemaan visupuolen sveitsiläinen linkkuveitsi”
Hän ei ole katutappelija, hän on uusi AD:mme Eero Sundvall (33), joka harrastaa pyöräilyä. Joskus
6 ohjenuoraa etätyöskentelyn helpottamiseksi
Koronapandemian myötä ihmiset siirtyivät urakalla työskentelemään etänä kotitoimistoille ja digitaaliseen maailmaan, jossa osa meistä on
Business Finlandin rahoituksesta täsmäapua koronan aiheuttamaan poikkeustilanteeseen
Nyt tarvitaan ketterää liiketoiminnan kehittämistä, vahvaa innovointia ja nopeita markkinointitekoja. Tähän Business Finlandin uusi rahoitus
Creative Code Jussi Kosonen vahvistamaan Cruen WordPress-osaamista
Jussi Kosonen (35) on aloittanut Creative Cruen koodiosaston uusimpana vahvistuksena. Kosonen siirtyi Cruen riveihin mediatalon
5 asiaa, jotka suunnittelijan on hyvä tietää saavutettavuudesta
Olemme kaikki erilaisia ja meillä on omat tarpeemme – myös netin ja digipalveluiden käyttäjinä. Henkilökohtaisten
Digimarkkinoinnin multitalentti Anna Salminen liittyi Crueen
“Digitaalisen markkinoinnin ohjaaminen on jatkuvaa datan pohjalta tehtävää päätöksentekoa“ Creative Cruen tuore Digital Media Manager
Työsuhteita ja parisuhteita – 3 vinkkiä kestäviin suhteisiin
On tässä ollut monenlaisia suhteita. Alkuhuumia, hiipuvia fiiliksiä ja ”kyllä tämä vielä hyväksi muuttuu” -sinnittelyä.
Web Summit, 4. päivä: Burger on kuningas ja EU pistää jauhot suuhun
Osallistuin marraskuussa ensimmäistä kertaa Euroopan suurimpaan teknologiaseminaariin, Web Summitiin Lissabonissa. Näihin blogipostauksiin on kerätty kunkin
Web Summit, 3. päivä: Nopeita autoja ja kalliita lenkkareita
Osallistuin marraskuussa ensimmäistä kertaa Euroopan suurimpaan teknologiaseminaariin, Web Summitiin Lissabonissa. Näihin blogipostauksiin on kerätty kunkin
Web Summit, 2. päivä: Olemmeko kusessa vai pelastuuko maailma?
Osallistuin marraskuussa ensimmäistä kertaa Euroopan suurimpaan teknologiaseminaariin, Web Summitiin Lissabonissa. Näihin blogipostauksiin on kerätty kunkin
Web Summit, 1. päivä: Snowden vs. Huawei
Osallistuin marraskuussa ensimmäistä kertaa Euroopan suurimpaan teknologiaseminaariin, Web Summitiin Lissabonissa. Näihin blogipostauksiin on kerätty kunkin
Lisää videomarkkinointia, kiitos!
Tanskalainen rocksuuruus D-A-D korsertoi Tampereella viime sunnuntaina 13.10.2019. Keikka oli perinteisen rockin riemukulkua, jota tämä
Nyt on kuntamarkkinoinnin aika
Helsingissä 9.–10.9.2019 järjestetty Kuntamarkkinat keräsi noin 7000 eri kuntien päättäjää Kuntatalolle. Kahden päivän aikana pidetyissä
Markkinoija, unohda datan ja luovuuden vastakkainasettelu!
Datan ja luovuuden välinen tasapainottelu on puhuttanut markkinointialaa viime kuukausina. Syy kahtiajakautuneisuuteen on jo pidempään
MARK Kasvuaamun opit, miten luoda kasvua markkinoinnilla
MARK Kasvuaamussa Plevnassa 28.5.2019 jaettiin kolmen casen kautta vinkkejä siihen, miten markkinoinnilla voidaan luoda kasvua.
Matkailumarkkinoinnissa pienen ei tarvitse tarkoittaa tylsää
Kotimaanmatkailu on vahvassa kasvussa, mutta se ei näy pienten paikkakuntien matkailumarkkinoinnissa. Miksi monet pienet kaupungit
Onnistuneen messuosaston suunnittelu
Alan messut ovat usealle yritykselle yksi vuoden tärkeimpiä tapahtumia. Investointi messunäkyvyyteen tuo kontakteja, uusia asiakkaita
Aprillipäivän retroilua verkkosivuilla
Aprillipäivä sai meidät vähemmän tosissaan ihmettelemään ajatusta, mitä jos markkinointi ei olisikaan muuttunut yhtään kuluneina
Tampere CED
LEHDISTÖTIEDOTE: julkaistu 4.3.2019 Suomalaisten keskuudessa Tampere on vetovoimainen kaupunki, mutta nyt kaupunki aikoo kurottaa uudella