Kävijöiden aktiivinen ohjaaminen yrityksen verkkosivuille on olennaista liiketoiminnan kannalta. Pitkäjänteinen digimarkkinointi on siihen täysin ylivoimainen keino.
Jatkuvaan digimarkkinointiin kannattaa panostaa, sillä se tuottaa prosessina koko ajan parempia tuloksia, kun kohdeyleisöstä kertyy aina enemmän ja tarkempaa dataa .Saat brändisi mukaista ja vaikuttavaa sisältöä, jota käytetään oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Samalla yrityksesi nimi pysyy asiakkaiden mielessä ja brändisi vahvistuu.
Creative Cruen digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoiden avulla
Säästät rahaa, kun saavutamme vähintään tavoitellut konversioiden määrät pienemmällä mainosbudjetilla.
Saat enemmän liidejä, ostoja ja yhteydenottoja, kun optimoimme digimarkkinoinnin budjetin asiakkaan ostopolun mukaan.
Voit hyödyntää suunnittelemiamme kampanjamalleja aina uudestaan, jolloin tekeminen tehostuu.
Tulokset ovat nähtävissä jatkuvasti ja läpinäkyvästi Crue Dashboardin avulla, ja siihen voidaan yhdistää esimerkiksi myynnin dataa.
Suunnittelemme digimarkkinointisi strategisesti
Liiketoiminnalle todellisia tuloksia tuova digimarkkinointi vaatii pohjalle selkeät strategiset linjaukset ja suunnitelmat. Voimme hyödyntää jo aiemmin tehtyjä suunnitelmia tai tehdä yhteistyössä uusia.
Strateginen suunnittelu kattaa
- päätavoitteiden asettamisen liiketoiminnan ja markkinointistrategian pohjalta.
- tavoitteiden, kohderyhmien, kilpailijoiden ja brändistrategian läpikäynnin ja määrittelyn
- digimarkkinoinnin strategiset linjaukset edellisten pohjalta.
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma kattaa
- digimarkkinoinnin toteutusta ohjaavien reunaehtojen määrittelemisen
- kanavien ja taktiikoiden valitsemisen
- sisältötyyppien, budjettien ja aikataulun suunnittelun.
Näin suunnittelemme tehokasta ja pitkäjänteistä digimarkkinointia
Creative Cruen digitaalisen markkinoinnin funneli on työkalu vaikuttaviin markkinointitoimenpiteisiin. Optimoimme digimarkkinoinnin budjetin aina koko asiakaspolulle.
1. Tavoitamme oikean kohderyhmän
Rakennamme kohderyhmän esimerkiksi kiinnostusten, työnimikkeen ja yrityksen perusteella. Tässä vaiheessa lisäämme brändin ja tuotteiden näkyvyyttä potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa.
2. Aktivoimme mainokseen reagoineet
Mainokseen reagoineet ovat tietoisia brändistä ja tuotteista ja alkavat harkita niitä vakavammin. Tässä vaiheessa tarjoamme tarkempaa tietoa tuotteista, vertailuja kilpailijoihin ja muuta houkuttelevaa tietoa.
3. Konvertoimme verkkosivulla käyneet
Konversiovaiheessa pyrimme saamaan sivulla käyneet toteuttamaan halutun toiminnon, kuten ostamaan tuotteen, tilaamaan uutiskirjeen tai ottamaan yhteyttä yritykseen.
4. Tehostamme prosessia entisestään
Kertyneen datan jatkojalostamisen ja koneoppimisen avulla voimme tehdä aina tehokkaampaa markkinointia. Uudelleenkohdentamisen kautta voimme myös toteuttaa yksittäisiä taktisia kampanjoita (remarketing).
Crue Dashboard
Crue Dashboardin avulla dataa voidaan visualisoida aivan uudella tavalla. Siihen on lisäksi rakennettu toiminnallisuuksia, joita et löydä keneltäkään muulta.
Luomamme raporttinäkymät ovat intuitiivisia ja älykkäitä, joten kuka tahansa voi ymmärtää markkinointidataa sotkeutumatta turhaan jargoniin ja vaikeaan termistöön. Unohda Google Analytics ja Excel-raportit, tee markkinoinnin datasta organisaatiosi kilpailuetu!