Avuksi Creative Cruen sivusto-auditointi

Suoritamme sivustollesi auditoinnin, jossa otetaan huomioon kaikki mahdolliset sivustosi toimivuuteen vaikuttavat seikat. Auditoinnista on useita selkeitä hyötyjä, jotka realisoituvat heti kun sen esille nostamat ongelmat korjataan.

1. Hakukoneet löytävät sivusi paremmin

Auditointi auttaa löytämään tekijöitä, jotka heikentävät sivuston näkyvyyttä hakukoneissa. Niihin kuuluvat esimerkiksi:

  • samansisältöiset tai puuttuvat meta-kuvaukset
  • samansisältöiset tai puuttuvat otsikkotagit
  • puuttuvat vaihtoehtoiset kuvatekstit (alt-tekstit)
  • puutteelliset sivuston sisäiset linkitykset.

Näiden ongelmien korjaaminen hyvin usein nostaa nopeasti sivuston sijoituksia hakutuloksissa ja lisää orgaanista liikennettä sivuille.

2. Käyttäjäkokemus ja käytettävyys paranevat

Jos sivustosi käyttäminen on hidasta ja hankalaa, se saattaa karkottaa asiakkaita. Hitauden ja huonon käytettävyyden takaa tavallisesti löytyy sellaisia tekijöitä kuten rikkinäisiä linkkejä, liian isoja kuvatiedostoja ja optimoimatonta HTML-koodia. Näitä ongelmia kerääntyy sivuille helposti sitä myötä, kun niille päivitetään uutta sisältöä.

Cruen auditoinnin avulla ongelmat saadaan heitettyä roskakoriin. Sivustosi toimii taas nopeasti ja käyttäjille mukavasti sekä selkeästi! Se on tärkeä osa positiivista brändikokemusta.

3. Tekninen suorituskyky kohenee

Auditoinnin myötä voit lisäksi luottaa siihen, että sivustosi kestää kasvavat kävijämäärät ja toimii luotettavasti kaikilla laitteilla. Suoritamme auditoinnin tulosten perusteella teknisiä parannuksia, kuten tiedostojen optimointia ja koodin siivoamista.

Niiden jälkeen sivusto ei hidastu vaikka kävijämäärä kasvaa, ja samalla käytettävyys pysyy tasaisen hyvänä. On myös tärkeää huomata, että Google suosii näkyvyydessä sivuston mobiiliversion tehokkuutta. Auditointiin kuuluu aina mobiilitehokkuuden tarkasteleminen.

Suoritamme auditointeja kaikille WordPress-verkkosivuille. Ota yhteyttä ja kysy lisää!


Malla Ferreira

malla.ferreira@crue.fi

050 543 2720

Siirry sivulle
MarTech