Tampereelle monen mielenkiintoisen mutkan kautta palannut Niko Uusitalo on Cruen uusi asiakkuuspäällikkö, jonka liiketoimintaymmärrys on laajaa ja kokemus asiakkuuksien hoitamisesta monipuolista.

Cruen myyntiosaaminen kasvaa niin syvyys- kuin leveyssuunnassakin, kun Niko Uusitalo pääsee vauhtiin uutena asiakkuuspäällikkönämme. Niko on paitsi asiakkuuksien rakentamisen ja kehittämisen pitkän linjan asiantuntija, myös tuplamaisteri: sekä kauppatieteiden että kansainvälisen johtamisen.

Niko tuntee lisäksi erityisen hyvin markkinoinnin ohjelmistopuolen, sillä hänen edellinen työnanantajansa oli Meltwater, joka tarjoaa erilaisia viestinnän ja markkinoinnin erikoisohjelmistoja. Meltwaterilla Niko toimi uusasiakashankintatiimin vetäjänä, markkinointipäällikkönä, media-analyytikkona, myyntitiimin johtajana ja pohjoismaisessa tiimissä asiakkuuksien kehittämisessä.

Kaiken päälle Niko on työskennellyt puolen vuoden ajan Ghanassa myynnin, markkinoinnin ja asiakkuushallinnan neuvonantajana kasvuyrityksille. Hämmästyttävän monipuolista kokemusta siis löytyy tältä 35-vuotiaalta.

– Haluan auttaa Cruen tämänhetkisiä asiakkaita löytämään markkinoinnissa uusia mahdollisuuksia, jotka tuovat heille konkreettista liiketoimintahyötyä. Minulle on tärkeää löytää asiakkaan kanssa yhdessä toimivat ratkaisut ja keksiä uusia luovia ideoita, kertoo Niko.

– Markkinoinnin teknologiat kehittyvät nopeasti ja varsinkin AI luo paljon uusia mahdollisuuksia. Omat ammatilliset intohimoni tulevat siinä esiin!

Laajan, monialaisen liiketoimintaymmärryksen ja uudenlaisten myynnin strategioiden lisäksi Niko tuo Cruen jo valmiiksi laajaan virtuaaliseen toimistobändiin kosketinsoitin-osaamista – vapaa-ajallaan hän tykkää soittaa koskettimia coverbändeissä.

– Parasta omassa työssä on tehdä ihmisten kanssa töitä, kommunikoida ja erityisesti oppia uutta. Innolla odotan, että pääsen olemaan entistä enemmän yrityspäättäjien kanssa tekemisissä ja käymään keskusteluja siitä, mitä he tarkalleen kaipaavat ja mitä me voimme tarjota ratkaisuiksi, Niko sanoo.

– Lopulta olemme valinneet juuri oikeat markkinointitoimenpiteet, ja näemme markkinoinnin tuottavan tavoiteltua tulosta!

Mikäs sen parempaa.


Haluatko keskustella Nikon kanssa organisaatiosi markkinoinnin tarpeista ja uusista ratkaisuista? Ota häneen yhteyttä tästä →

Lue myös