
Creative Crue
24.5.2020 2 minuuttiaHavaintoja mainostoimistotyöstä yhden copywriterin silmin
Tulin keltanokkana mainosalalle paikallislehden toimittajan tehtävistä vuonna 2009. Olin kaupunki-ikävissäni irtisanoutunut ja muuttanut työttömäksi Tampereelle (kuten luovat ihmiset tekevät: toimitaan ensin, mietitään sitten?).
Päätin heittää toimittajapestien lisäksi työnhakuverkot mainostoimistoihin. Käytännössä hain Gigantista printterin (jonka nimesin mielessäni rahasampoksi), printtasin kaksi työhakemusta, liimailin kirjekuoriin K-marketin mainoksesta kirjaimia (kuten luovat ihmiset tekevät) ja vein kirjekuoret Postiin. Jo ovet aukenivat. Siitä tuli syksyllä 2019 kuluneeksi 10 vuotta.
Tässä on matkan varrella tarttuneita oppeja ja havaintoja mainostoimiston seinien sisältä.
Jos teidän markkinointinne kaipaa buustaamista, brändinne tai palvelulupauksenne kirkastamista tai nettisivujen sisällön optimointia, olkaa yhteydessä! Olemme keväällä saaneet kasaan taas monta upeaa casea ja olemme käytettävissä myös etänä.
XO, Riina
Saavutettavuuden valvonta Suomessa siirtyi Aluehallintovirastolta (AVI) Liikenne- ja viestintävirasto Traficomille 1.1.2025. Muutos edellyttää, että digitaalisten
Oletko koskaan marssinut edestakaisin supermarketin hyllyjen välissä hikikarpalot ohimolla valitsemassa jotain, mitä tiedät tarvitsevasi, mutta
Vuosi on vaihtunut, ja vaikka monet asiat ovat murroksessa, on varmaa että Google pysyy edelleen