
Creative Crue
9.4.2019 1 minuuttiAprillipäivä sai meidät vähemmän tosissaan ihmettelemään ajatusta, mitä jos markkinointi ei olisikaan muuttunut yhtään kuluneina 30 vuotena. Ajatuksen innoittamina luova tiimimme käynnisti aikakoneen ja muutti verkkosivumme päiväksi sellaiseksi, kuin se kultaisella 80-luvulla olisi ollut kävijälaskureineen ja vieraskirjoineen kaikkineen. Vieraskirja täyttyi mitä hauskimmista kommenteista ja sivun kasaribiitti pärähti soimaan yli 850 kertaa.
Tätä ei raaski jättää vain aprillipäivän iloksi, joten pääset hyppäämään aikakoneeseen tästä aprillisivun linkistä vuoden jokaisena päivänä. Onhan meillä tukka hyvin?
Aina on hyvä hetki suunnitella markkinointia! Tässä muutama vinkki markkinointisuunnitelmasavottaan: 1. Kattavat liiketoiminta- ja markkinointistrategia
Älykäs raportointi tuo dataa liiketoiminnan päätösten tueksi ja parantaa markkinoinnin tuloksellisuutta. Crue Dashboard Premium kokoaa
Google ilmoitti maaliskuussa 2022, että Universal Analytics (UA) lopettaa uuden datan keräämisen 1.7.2023. Jotta yrityksesi