
Creative Crue
9.3.2020 1 minuuttiJussi Kosonen (35) on aloittanut Creative Cruen koodiosaston uusimpana vahvistuksena. Kosonen siirtyi Cruen riveihin mediatalon webtuotannon tiiminvetäjän paikalta. Vuorovaikutteisen median ja websuunnittelun erikoismies tuo Creative Crueen WordPress-osaamisen lisäksi muutakin.
Vahvuuteni on kokonaiskuvan hahmottaminen hyvinkin eri toimialoilta. Työssä auttaa perusymmärrys ja -osaaminen taitosta ja graafisesta suunnittelusta, ja pidänkin verkkototeutusten ulkoasun viilaamisesta ja yksityiskohtien viimeistelystä.
Kokemäen kasvatti valmistui Medianomiksi Satakunnan Ammattikorkeakoulusta vuonna 2012. Uusien asioiden oppiminen ja niihin panostaminen vetää puoleensa työarjessa.
Uusien toimintojen toteutus ja valmiin lopputuloksen näkeminen on parasta antia. Luovaan tilaan uppoutuminen on tietynlainen flow-tila koodin parissa.
Rauhallinen, huumorintajuinen ja harkitseva. Sellaisia tiimipelaajia tarvitaan työssä, jossa aikataulut ovat tiukkoja ja verkkosivustojen huolellinen, toiminnallinen speksaus tärkeää heti projektin alussa.
Toimin hyvin tiimissä, ja vaikken olisi ”most valuable player”, monipuolinen kokemus websuunnittelun eri osa-alueista on antanut muutaman ässän hihaan. Tykkään myös auttaa muita eteenpäin ja olla avuksi, mutta jutut saattavat välillä olla levottomia.
Työn ulkopuolella kiinnostaa etenkin musiikki. Creative Cruen bändi saa miehestä vahvistuksen kitaransoittoon ja muut särökitaran ystävät juttuseuraa kahvitauoille. Lisäksi vapaa-aika kuluu ulkoilun, frisbeegolfin, piirtämisen, valokuvaamisen, perheen ja ruuanlaiton parissa.
Markkinointiviestinnässä käytettävä äänensävy on tunnetusti yksi brändin tärkeimmistä ominaisuuksista. Parhaimmillaan äänensävy voi olla niin erottuva,
Kannattaako markkinoinnin sisältösuunnittelu ulkoistaa tekoälylle vai käyttää edelleen ihmistä? Kannattaa, nimittäin kumpikin. Kumpaa suunnittelijana käyttää,
Automaatio- ja AI-työkalut muuttavat markkinointia, mutta eivät ehkä juuri niillä tavoilla kuin kuvittelemme. Mainostoimistojen ja