Se on jo melkein joulu, hyvät ystävät!

Niinpä summasimme Cruen kulunutta vuotta lukujen valossa. Tässä Crue-numeroita ja -tilastoja vuodelta 2020.

  • 1388 tuntia videopalavereita Google Meetissä
  • 41134 vastaanotettua sähköpostia
  • 8360 lähetettyä sähköpostia
  • 53112 pikaviestiä Slackissa
  • 42 vedettyä workshopia 
  • 15 julkaistua sivustoprojektia 
  • 4 brändiuudistusta
  • 11 taitettua esitettä, asiakaslehteä tai vuosikertomusta
  • 9 suunniteltua logoa
  • 270 tullutta rekryhakemusta  
  • 0 parkkisakkoa
  • 1 rikki mennyt ikkuna
  • 4400 poljettua kilometriä kilometrikisassa
  • 1 rikki mennyt työpuhelin
  • 1 kärähtänyt työläppäri
  • 1 hajonnut kamera-akku
  • 8 lähetettyä Crue-uutiskirjettä
  • +5,2 % kasvu Facebook-seuraajissa
  • +18,9 % kasvu Instagram-seuraajissa
  • + 4000 sitoutettua Facebookissa
  • 43 postausta LinkedInissä

Käytämme oman myynnin ja markkinoinnin seurannassamme Marketing Dashboard -työkaluamme, joka tuo eri datalähteet yhteen helposti hallittavaksi ja analysoitavaksi kokonaisuudeksi. Siten dataseuranta ei edellytä tiedon hakemista eri kanavista kuten Google Analyticsista ja eri some-kanavien hallinnasta, vaan kirjautuminen yhteen osoitteeseen riittää.

“Marketing Dashboardiin on rakennettu toiminnallisuuksia, joita et löydä keltään muulta. Luomamme raporttinäkymät ovat intuitiivisia ja älykkäitä, joten kuka tahansa markkinointia tekevä voi ymmärtää markkinointidataa hukkumatta turhaan jargoniin ja vaikeaan termistöön. Tarvittaessa me autamme asiakkaitamme käymään läpi datan vaikka säännöllisesti kuukausittain  ja tekemään johtopäätökset ja optimoinnin tiedon pohjalta.”

Sami Nieminen, Creative Director

Haluatko ilmaisen esittelyn Marketing Dashboard -datatyökalustamme?

Ota yhteyttä

Lue myös

Crue mukaan pelibisnekseen

Koronan ahdistettua ihmiset luovaan moodiin myös Creative Crue on laajentanut toimialaansa videopelibisnekseen. Tampereella päämajaansa pitävän,

Onko perinteisen mainostoimiston aika ohi? 

Mainostoimisto, bränditoimisto, viestintätoimisto, digimarkkinointitoimisto, palvelumuotoilutoimisto, hybriditoimisto… Onko perinteisen mainostoimiston aika ohi? Syksyllä julkaistussa blogijutussamme kirjoitimme mainostoimistojen