
Creative Crue
16.12.2020 1 minuuttiSe on jo melkein joulu, hyvät ystävät!
Niinpä summasimme Cruen kulunutta vuotta lukujen valossa. Tässä Crue-numeroita ja -tilastoja vuodelta 2020.
Käytämme oman myynnin ja markkinoinnin seurannassamme Marketing Dashboard -työkaluamme, joka tuo eri datalähteet yhteen helposti hallittavaksi ja analysoitavaksi kokonaisuudeksi. Siten dataseuranta ei edellytä tiedon hakemista eri kanavista kuten Google Analyticsista ja eri some-kanavien hallinnasta, vaan kirjautuminen yhteen osoitteeseen riittää.
“Marketing Dashboardiin on rakennettu toiminnallisuuksia, joita et löydä keltään muulta. Luomamme raporttinäkymät ovat intuitiivisia ja älykkäitä, joten kuka tahansa markkinointia tekevä voi ymmärtää markkinointidataa hukkumatta turhaan jargoniin ja vaikeaan termistöön. Tarvittaessa me autamme asiakkaitamme käymään läpi datan vaikka säännöllisesti kuukausittain ja tekemään johtopäätökset ja optimoinnin tiedon pohjalta.”
Sami Nieminen, Creative Director
Tekoälybisnes käy kuumana, joten Creative Crue on päättänyt lähteä mukaan. Pärjätäkseen kilpailussa valtavien teknologiajättien kanssa
Aina on hyvä hetki suunnitella markkinointia! Tässä muutama vinkki markkinointisuunnitelmasavottaan: 1. Kattavat liiketoiminta- ja markkinointistrategia
Älykäs raportointi tuo dataa liiketoiminnan päätösten tueksi ja parantaa markkinoinnin tuloksellisuutta. Crue Dashboard Premium kokoaa