Vili Partanen tuo Cruelle 360 asteen osaamista strategisesta digimarkkinoinnista ja oppii joka päivä uutta asiakkaiden hyödyksi.

– Ammatillinen intohimoni on tuottaa oikeasti hyödyllisiä tuloksia ja positiivisia yllätyksiä asiakkaille. Siihen taas käytän vahvuuksiani, eli nopeaa uusien asioiden omaksumista sekä kylmähermoisuutta temppuilevan tietotekniikan kanssa, toteaa Vili Partanen.

28-vuotias Vili on koulutukseltaan tradenomi, ja kokemusta markkinointialalta löytyy niin oman yrityksen parista kuin toimistojen maailmastakin. Monipuolisia digimarkkinoinnin taitoja täydentävät tarkka silmä ongelmanratkaisuun ja syvä tuntuma käytössä oleviin markkinointialustoihin.

– Eniten tykkään tehtävistä ja asiakkuuksista, joissa itse saa vaikuttaa runsaasti. Sopiva vapaus ehdottaa ja sparrailla luo hyvät puitteet onnistumiselle!

Viliä ei haittaa, jos asiakkaan digimarkkinointi on vielä alkutekijöissä – päin vastoin.

– On mukava lähteä liikkeelle, kun pääsee rakentamaan kokonaisuutta ihan nollista. Osaamiseeni kuuluu, että kampanjat rakentuvat paperilta käytäntöön, ja tuloksena on purevaa digimarkkinointia.

Työkaverit todennäköisesti kuvailisivat Hämeenlinnasta kotoisin olevaa Viliä tunnolliseksi kahvinkeittäjäksi. Kun hän ei ole syventynyt digitaalisen markkinoinnin saloihin, Vilin saattaa löytää punttisalilta, golf-viheriöltä tai thai boxing -kehästä.

– Viime vuosina on herännyt myös kiinnostus ruoanlaittoon, ja ylläpidän huterasti koodattua ruoanlaittoaiheista blogia. Siinä samalla terävöitän SEO-osaamistani.

Digimarkkinoinnin ammattilainen on siis digimarkkinoinnin ammattilainen vapaallakin. Ei ihme, että Vilillä on sama motto elämän ja työn suhteen.

– Molemmissa kannattaa tehdä päätöksiä datan pohjalta.


Onko sinun yritykselläsi tarvetta asiantuntevalle ja tehokkaalle digimarkkinoinnille? Ota yhteyttä, niin laitetaan kampanjat käyntiin!

Lue myös