Resepti ja ainekset asiantuntevaan elintarvikemarkkinointiin
Olemme vuosien aikana auttaneet useita elintarvikealan asiakkaitamme, kuten kahviloita, ravintolaketjuja, elintarvikevalmistajia sekä kylmä- ja elintarvikepakkausten valmistajia saavuttamaan tavoitteitaan digimarkkinoinnilla. Digimarkkinoinnin tulokset ovat olleet jopa ennätysmäisiä aiempaan verrattuna. Ajatuksella kohdennetut kampanjat, vaikuttava visuaalinen sisältö ja strategisesti hyödynnetyt somekanavat auttavat tavoittamaan juuri oikean kohderyhmän. Esimerkiksi herkulliset tuotekuvat ja ajatuksella rakennetut laskeutumissivut saavat kuluttajat kiinnostumaan ja kokeilemaan uusia tuotteita. Lisäksi dataohjattu mainonta mahdollistaa tulosten jatkuvan optimoinnin, jolloin markkinointieurot kohdistuvat tehokkaasti.
Ota meihin yhteyttä!
Oletteko lanseeraamassa tuoteuutuutta?
Tuoteuutuus nousee kohdeyleisön huulille, jos hiottua tuotesuunnitteluprosessia jatketaan suunnitelmallisella lanseerauskampanjalla. Tarjoamme uutuustuotteiden lanseerauksia digikanavissa avaimet käteen -periaatteella. Me Cruella tiedämme, miten elintarviketuotteet saadaan erottumaan digikanavissa ja herättämään kuluttajien kiinnostuksen – oli kyse sitten premium-brändistä tai arjen suosikista, tuotelanseerauksesta tai vanhan tuotteen uuden nosteen tarpeesta.

Miten Cruella voimme auttaa brändiäsi?
- Tunnettuuden kasvu – Näkyvyys digikanavissa, kuten sosiaalisessa mediassa ja hakukoneissa, tuo brändille tunnettuutta ja houkuttelee uusia asiakkaita.
- Erottautuminen kilpailijoista – Vahva visuaalinen ilme ja brändin uniikin äänen mukainen tarinankerronta auttavat erottumaan massasta.
- Myynnin kasvu – Hyvin kohdennetut mainoskampanjat kannustavat kuluttajia kokeilemaan tuotteita ja sitouttavat aiempia asiakkaita.
- Reaaliaikainen analytiikka ja optimointi – Digimarkkinoinnin avulla voidaan seurata kampanjoiden tehokkuutta ja tehdä nopeitakin muutoksia parempien tulosten saavuttamiseksi.
Some = tehokkain ja edullisin kanava
Somemarkkinointi on erinomainen tapa tavoittaa joustavasti ja tehokkaasti potentiaaliset kohderyhmät. Somemarkkinoinnista ylivoimaista tekee sen kustannustehokkuus ja skaalautuvuus. Suomessa Metan (Facebook & Instragram) mainonnan keskimääräinen hinta tuhatta näyttökertaa kohden (2020 tilasto) on noin 4,2 €. Tämä tarkoittaa, että 500 € mediabudjetilla tuotteesi voi saada yli 100 000 näyttökertaa. Jos tavoitteesi on ohjata ihmisiä verkkosivuille tai tarjouskampanjoihin, keskimääräinen klikkauksen hinta (CPC) on noin 0,50 €. Tällä samalla budjetilla voisit saada verkkosivuille jopa 1000 tarkkaan poimittua vierailijaa.
1. Paketti S = 1 kanava
Sopii yritykselle, joka haluaa keskittyä yhteen tehokkaimpaan kanavaan, esimerkiksi Instagramiin tai Facebookiin, ja saavuttaa tarkasti kohdennetun yleisön edullisesti.
Alk. 1300 € + media
2. Paketti M = 2 kanavaa
Sopii yritykselle, joka haluaa laajentaa tavoittavuuttaan kahteen eri kanavaan, kuten someen ja hakumainontaan, varmistaakseen kattavamman näkyvyyden ja monikanavaisen vaikutuksen.
Alk. 2200 € + media
3. Paketti L = Useampi kanava
Sopii yritykselle, joka haluaa maksimoida uuden tuotteen näkyvyyden eri digikanavissa, yhdistäen esimerkiksi somet ja hakukoneen laajaksi lanseerauskampanjaksi.
Alk. 3500 € + media
Tutustu aikaisempiin caseihimme
Erottuva konsepti varmistaa uutuustuotteen onnistuneen lanseerauksen
Linkosuon Leipomo on tamperelainen perheyritys, jonka toiminta on alkanut jo 1930-luvulla. Se on tunnettu erityisesti
Panimon markkinointistrategia ja markkinointisuunnitelma kuntoon Cruen avulla
Espoolainen Salama Brewing Company on noussut pikavauhtia oluenystävien laatumerkiksi. Untappd-sivustolla oluen maistelijat ympäri Euroopan ovat
Valkoinen Puu sai käytettävyydeltään erinomaiset ja visuaalisesti näyttävät uudet kotisivut
Valkoisen Puun vanhan verkkosivuston haasteena oli sekava rakenne, mikä teki kotisivuista käytettävyydeltään haastavat. Myöskään ilmeen
Tarvitsetko apua, ideoita tai opastusta tuotteidesi markkinointiin?
Ota rohkeasti yhteyttä Cruen Nikoon, jos markkinoinnin haasteet kaipaavat ratkaisua tai näkemystä.
Nikon tavoitat puhelimitse
040 077 4648
tai sähköpostilla
niko.uusitalo@crue.fi