Resepti ja ainekset asiantuntevaan elintarvikemarkkinointiin

Olemme vuosien aikana auttaneet useita elintarvikealan asiakkaitamme, kuten kahviloita, ravintolaketjuja, elintarvikevalmistajia sekä kylmä- ja elintarvikepakkausten valmistajia saavuttamaan tavoitteitaan digimarkkinoinnilla. Digimarkkinoinnin tulokset ovat olleet jopa ennätysmäisiä aiempaan verrattuna. Ajatuksella kohdennetut kampanjat, vaikuttava visuaalinen sisältö ja strategisesti hyödynnetyt somekanavat auttavat tavoittamaan juuri oikean kohderyhmän. Esimerkiksi herkulliset tuotekuvat ja ajatuksella rakennetut laskeutumissivut saavat kuluttajat kiinnostumaan ja kokeilemaan uusia tuotteita. Lisäksi dataohjattu mainonta mahdollistaa tulosten jatkuvan optimoinnin, jolloin markkinointieurot kohdistuvat tehokkaasti.

 

Ota meihin yhteyttä!

 

Oletteko lanseeraamassa tuoteuutuutta?

Tuoteuutuus nousee kohdeyleisön huulille, jos hiottua tuotesuunnitteluprosessia jatketaan suunnitelmallisella lanseerauskampanjalla. Tarjoamme uutuustuotteiden lanseerauksia digikanavissa avaimet käteen -periaatteella. Me Cruella tiedämme, miten elintarviketuotteet saadaan erottumaan digikanavissa ja herättämään kuluttajien kiinnostuksen – oli kyse sitten premium-brändistä tai arjen suosikista, tuotelanseerauksesta tai vanhan tuotteen uuden nosteen tarpeesta.

Cruen suunnittelema Linkosuon uutuuspakkaus

Miten Cruella voimme auttaa brändiäsi?

  • Tunnettuuden kasvu – Näkyvyys digikanavissa, kuten sosiaalisessa mediassa ja hakukoneissa, tuo brändille tunnettuutta ja houkuttelee uusia asiakkaita.
  • Erottautuminen kilpailijoista – Vahva visuaalinen ilme ja brändin uniikin äänen mukainen tarinankerronta auttavat erottumaan massasta.
  • Myynnin kasvu – Hyvin kohdennetut mainoskampanjat kannustavat kuluttajia kokeilemaan tuotteita ja sitouttavat aiempia asiakkaita.
  • Reaaliaikainen analytiikka ja optimointi – Digimarkkinoinnin avulla voidaan seurata kampanjoiden tehokkuutta ja tehdä nopeitakin muutoksia parempien tulosten saavuttamiseksi.

Some = tehokkain ja edullisin kanava

Somemarkkinointi on erinomainen tapa tavoittaa joustavasti ja tehokkaasti potentiaaliset kohderyhmät. Somemarkkinoinnista ylivoimaista tekee sen kustannustehokkuus ja skaalautuvuus. Suomessa Metan (Facebook & Instragram) mainonnan keskimääräinen hinta tuhatta näyttökertaa kohden (2020 tilasto) on noin 4,2 €. Tämä tarkoittaa, että 500 € mediabudjetilla tuotteesi voi saada yli 100 000 näyttökertaa. Jos tavoitteesi on ohjata ihmisiä verkkosivuille tai tarjouskampanjoihin, keskimääräinen klikkauksen hinta (CPC) on noin 0,50 €. Tällä samalla budjetilla voisit saada verkkosivuille jopa 1000 tarkkaan poimittua vierailijaa.

1. Paketti S = 1 kanava

Sopii yritykselle, joka haluaa keskittyä yhteen tehokkaimpaan kanavaan, esimerkiksi Instagramiin tai Facebookiin, ja saavuttaa tarkasti kohdennetun yleisön edullisesti.

Alk. 1300 € + media

2. Paketti M = 2 kanavaa

Sopii yritykselle, joka haluaa laajentaa tavoittavuuttaan kahteen eri kanavaan, kuten someen ja hakumainontaan, varmistaakseen kattavamman näkyvyyden ja monikanavaisen vaikutuksen.

Alk. 2200 € + media

3. Paketti L = Useampi kanava

Sopii yritykselle, joka haluaa maksimoida uuden tuotteen näkyvyyden eri digikanavissa, yhdistäen esimerkiksi somet ja hakukoneen  laajaksi lanseerauskampanjaksi.

Alk. 3500 € + media

Tutustu aikaisempiin caseihimme

Tarvitsetko apua, ideoita tai opastusta tuotteidesi markkinointiin?

Ota rohkeasti yhteyttä Cruen Nikoon, jos markkinoinnin haasteet kaipaavat ratkaisua tai näkemystä.

Nikon tavoitat puhelimitse

040 077 4648

tai sähköpostilla


niko.uusitalo@crue.fi

Varaa palaveriaika täyttämällä lomake, niin saat meiltä 3 käyttökelpoista ideaa markkinointisi kehittämiseen.

Nimi
Valitsemalla "Lähetä" annat Creative Cruelle luvan henkilötietojesi tallentamiseen ja käsittelyyn, jotta sinuun voidaan olla yhteydessä. Tutustu tarkemmin rekisteri- ja tietosuojaselosteeseemme.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.