
Creative Crue
13.7.2021 3 minuuttiaMistä saisi hyviä markkinoinnin pikakoulutuksia? Mikset pyytäisi apua heiltä, jotka tekevät markkinointia työkseen ja joilla jo siksi on todennäköisesti viimeisin tieto. Etenkin somemarkkinointi muuttuu vauhdilla kanavien pyrkiessä vastaamaan trendeihin, kilpailuun ja käyttökokemukseen. Samalla muutokset kanavien algoritmeissa näkyvät mainostajille.
Cruen koulutuskattausta on täydennetty pitkin vuotta sitä mukaa kun asiakkaat ovat pyytäneet tukea, konsultointia ja koulutusta eri aiheisiin.
Crue-filosofiassa tieto on tehty jaettavaksi ja tehtävämme on kasvattaa asiakkaidemme markkinointivalmiuksia.
Koulutuksemme eivät siten ole kalvojen läpijuoksua, vaan konkreettinen katsaus asiakkaan lähtötilanteeseen, kanaviin, tavoitteisiin ja resursseihin. Digimarkkinoinnin koulutukset ovat aina asiakkaan näköinen ja kiinni konkretiassa sekä mahdollistaa kysymykset ja keskustelun.
“Somekoulutus sujui jouhevasti ja oli meille erittäin hyödyllinen. Rakenne oli hyvä ja siihen oli perehdytty meidän yrityksemme näkökulmasta. Esille tuli paljon uusia asioita ja vinkkejä, miten saada enemmän irti somesta. Kokonaisuudessaan laadukas koulutus.” – Antti Nurminen, Seloy
Muiden muassa Seloyn markkinointivastaavat saivat Cruelta tarvitun avun ja opin, kun yrityksen somemarkkinointi tuli ottaa haltuun kerralla ja kunnolla. Yhtiön markkinointitiimissä oli tapahtunut muutoksia, ja tarvittiin tehokas tapa kouluttaa uusi tiimi somekanavien hoitoon.
Seloylla oli entuudestaan somemarkkinoinnin projektinhallintatyökaluna Trello, jonka sisältösuunnitelmaa saatiin koulutuksen myötä täydennettyä entistä monipuolisemmaksi.
“Somea suunniteltaessa on tärkeä analysoida lähtökohdat, mikä toimii ja mikä ei, mutta myös avata ajattelua uusille keinoille. Moni yritys käyttää yhä somemainontaa kapeasti, vaikka vaihtoehtojen määrä on lisääntynyt. Rohkaisen siksi aina yrityksiä testaamaan eri sisältötyyppejä laajasti, jotta eniten kohderyhmää puhuttelevat tavat löytyisivät”, sanoo Cruen Digital Media Manager Anna Salminen.
Koulutus räätälöidään asiakkaan lähtökohdista, valmiuksista, toiveista ja kanavista käsin.
Kesto: noin 3-4h, varsinainen koulutus n. 2h
Osallistujamäärä: 1-8 hlö
Toteutus: Crue-toimistolla tai etänä (Google Meets, Teams)
Hinta: 390 € + alv.
Sisältö:
Koulutuksen myötä asiakkaalle hahmottuu kokonaiskuva somekanavien eroista, mahdollisuuksista ja tehokkaasta hoitamisesta. Osallistuja ymmärtää, mihin kohdentaa resursseja ja miten välttää turhat mainoskulut. Syväluotaavampaa ohjausta yksittäiseen kanavaan saa erillisistä Facebook- ja Instagram-koulutuksistamme.
Soita Annalle 050 408 2313 tai lähetä sähköpostia anna.salminen(ät)crue.fi
Ota yhteyttäOletko koskaan marssinut edestakaisin supermarketin hyllyjen välissä hikikarpalot ohimolla valitsemassa jotain, mitä tiedät tarvitsevasi, mutta
Vuosi on vaihtunut, ja vaikka monet asiat ovat murroksessa, on varmaa että Google pysyy edelleen
Cruecastin neljännessä jaksossa mukana ovat Cruen luova johtaja Sami ja hallituksen neuvonantaja Vesa, jotka keskustelevat