Digitaalinen markkinointi

Uskalla tehdä digimarkkinointia eri tavalla. 

Asiakkaiden ostopolku on tänä päivänä monikanavainen ja asiakkaasi kohtaa brändisi useiden digitaalisten kanavien kautta. Palvelumme kattaa digitaalisten kanavien eri osa-alueet kaikissa asiakaspolun kohtaamispisteissä. 

Cruelta saat niin verkkosivuston kehittämisen, hakukoneoptimoinnin kuin hakusanamainonnan, display-mainonnan, YouTube-videomainonnan, sosiaalisen median markkinoinnin ja sähköpostimarkkinoinnin. 

Palvelumme keskeiset työvaiheet ovat:

  • Lähtödatan kerääminen ja lähtötietojen läpikäyminen
  • Asiakasymmärryksen kerääminen ja tulkinta
  • Kampanjan suunnittelu ja mittareiden määrittely
  • Sisällöntuotanto
  • Käyttöönottotestaus eri kohderyhmillä ja/tai A/B-testaus
  • Tuloksien seuranta ja optimointi
  • Raportointi
  • Kampanjoiden jatkokehitysehdotukset

Digimarkkinoinnin sisällöntuotanto

Tuotamme brändin mukaisia markkinointisisältöjä digitaalisiin kanaviin, kuten esimerkiksi blogitekstejä, digijulkaisuja, digilehtiä, bannereita, videoita ja animaatioita.

Hakukoneoptimointi eli SEO

Yhä useammin tuotteen/palvelun haku alkaa googlaamalla. Siksi hakutuloksissa näkyminen on tärkeä elementti asiakaspolussa. Hakukonenäkyvyys vaikuttaa suoraan nettisivujen liikenteeseen, ja hakukoneoptimoinnin tarkoitus onkin parantaa yrityksen nettisivujen löydettävyyttä. Autamme asiakkaitamme löytämään optimointia varten avainsanat, joilla asiakkaat tuotteita/palveluita/brändiä hakevat, ja optimoimaan sivujen sisällön vastaamaan asiakkaiden hakutuloksia. Palveluumme kuuluu aina SEO-analyysi, joka kertoo sivuston nykyiset vahvuudet ja heikkoudet, ja analyysin pohjalta autamme kehittämään sivustoanne – toisin sanoen saamaan sinne mahdollisimman paljon orgaanista liikennettä. Hakukoneoptimointi on tehokkainta, kun se on jatkuvaa tekemistä. Käytämme analyysin työkaluna mm. SE Ranking -työkalua ja Google Adsin työkaluja. 

Google-mainonta

Yhä useammin tuotteen tai palvelun luokse löydetään Googlen avulla. Siksi hakutuloksissa näkyminen on kriittinen tekijä yrityksen myynnin ja tuloksen tukemisessa. Hakutuloksissa näkymistä voidaan tukea maksetulla hakukoneoptimoinnin ohella Google-mainonnalla. Teemme Google-mainontaa tuloksellisesti joko kampanjoittain tai jatkuvana yhteistyönä. Palveluumme kuuluu kampanjoiden suunnittelu, mittareiden määrittäminen ja asettaminen, kampanjoiden pystytys, seuranta ja optimointi tulosten mukaan sekä raportointi ja jatkokehitysehdotukset. 

Google-mainonnan palveluitamme:

  • Hakusanamainonta
  • Display-mainonta
  • Gmail-mainonta
  • YouTube-mainonta
  • Shopping-mainonta