Markkinoinnissa haaste ei niinkään ole datan saaminen vaan se, miten valita fiksusti, mitä dataa seuraa ja kuinka usein. Pelkkä seuranta ei sekään anna konkreettista hyötyä, jos datan pohjalta ei pysty tekemään analysointeja ja ohjaamaan tiedon pohjalta markkinoinnin investointeja. 

Markkinointipäällikön ei kannata vaipua epätoivoon datan paljoudessa, vaan valita kumppani, joka tekee datasta ymmärrettävää – jopa kiinnostavaa. Cruen vahva dataosaaminen mahdollistaa, että dataseurannan, raportoinnin, analysoinnin ja kehitysehdotukset voi ulkoistaa tyystin meille. Keskeinen valttimme on myös tiimimme moniosaaminen: yhdistämme digitaalisen markkinoinnin, sisältösuunnittelun ja koodauksen osaamisen yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi ja markkinoinnin funnel-mallia tukevaksi investoinniksi. Tutustu lisää palveluihimme.