Marketing Dashboard - Älykkäämpi seuranta ja raportointi

Dashboardimme on rakennettu Google Data Studion päälle, jolla dataa voidaan visualisoida aivan uudella tavalla. Marketing Dashboardiimme on lisäksi rakennettu kustomoituja mittareita ja toiminnallisuuksia, joita et löydä keneltäkään muulta. Luomamme raporttinäkymät ovat intuitiivisia ja älykkäitä, joten kuka tahansa voi ymmärtää markkinointidataa hukkumatta turhaan jargoniin ja vaikeaan termistöön.

Unohda Google Analytics ja Excel-raportit, tee markkinoinnin datasta organisaatiosi kilpailuetu. Tarvittaessa autamme asiakkaitamme käymään läpi datan vaikka säännöllisesti kuukausittain ja tekemään johtopäätökset ja optimoinnin tiedon pohjalta. Tutustu Cruen tiedolla johtamisen palveluun.

Hyödyt

  • Kaikki yhdessä paikassa

Data tuodaan yhteen näkymään, jolloin seurattavuus pysyy yksinkertaisena ja nopeana. Ei tarvitse kuluttaa aikaa datan keräämiseen eri lähteistä.

  • Asiakaskohtaisesti räätälöity

Jokainen bisnes on erilainen, joten mittareidenkin täytyy olla asiakaskohtaisia.

  • Ymmärrettävä

Markkinoinnista tulee ymmärrettävämpää ja perusteltua, tuloksellisuus on todennettavissa tarkemmin.

  • Helposti seurattava

Raportti kolahtaa sähköpostiin viikottain ja voit milloin tahansa käydä Dashboardissa tarkistamassa lukuja.

Esittelemme mielellämme etäyhteydellä

Pyydä ilmainen 15 minuutin esittely Marketing Dashboardista


Datan keruu

Dashboardiin luodaan yrityskohtaisesti räätälöidyt KPI:t. Dataa voidaan kerätä seuraavista lähteistä.

Lisäksi Marketing Dashboardiin on mahdollista tuoda myös manuaalisesti päivitettävää sisältöä, kuten myyntidataa tai esimerkiksi puhelinsoittojen määrää. Nämä yrityskohtaiset tarpeet suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa.

Dashboard Basic

  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Google Ads

Dashboard +

  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Google Ads
  • YouTube
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Mailchimp
  • + satoja muita lähteitä

Data-analyysi

Digitaalinen markkinointi tuottaa runsaasti dataa, mutta tuloksien mittaaminen ja mittareiden näyttämät tulokset eivät kerro kuin osan totuudesta. Siksi nykytilan data-analyysi on kaiken älykkään markkinointiviestinnän pohja.

Data-analyysi

Markkinoinnin tiedolla johtaminen

Kaikesta mitä teet internetissä jää jälki, jota kutsutaan dataksi. Myös asiakkaasi toiminnat jättävät dataa eri digitaalisen markkinoinnin kanaviin – olipa se nettisivulla vierailu, hakukoneella tiedon hakeminen tai sosiaalisen median selaaminen.

Tiedolla johtaminen
Siirry sivulle
Datan hyödyntäminen