Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilulla kohti uutta suuntaa ja oikeita päätöksiä

Käytämme palvelumuotoilun keinoja yritysten tai julkisen sektorin toimijoiden palvelu- ja tuotekehityksessä sekä uusien toimintojen muotoilussa. Oli tähtäimessäsi sitten muuttuviin markkinatarpeisiin vastaaminen, asiakaskokemuksen parantaminen tai vaikka tarjooman uudistaminen, palvelumuotoilun prosessilla päästään kohti uutta suuntaa ja oikeita päätöksiä.

Muotoiluprosessilla voidaan löytää ratkaisuja, jotka vastaavat käyttäjien tarpeisiin ja tuottavat tavoiteltuja tuloksia kuten asiakaskokemuksen parantaminen, haluttavuuden ja erottuvuuden kasvattaminen tai brändikokemuksen vahvistaminen. Sillä voidaan myös tehostaa ja muokata toimintaa kannattavammaksi fokusoimalla, kohdentamalla tai resursseja vähentämällä.

Muotoilua teemme yhdessä. Yhdistämme teidän tietotaidon, asiakkaidenne kokemuksen ja suunnittelutiimin luovuuden. Asioita ratkotaan yhteiskehittämisen periaatteella, selkeällä prosessilla sekä osallistavilla työpajoilla.

Palvelumuotoilun keskeisimmät vaiheet ovat

  • ongelman tutkiminen 
  • asiakasymmärryksen kerääminen ja tulkinta 
  • ydinongelman määrittely
  • ratkaisuvaihtoehtojen suunnittelu 
  • jatkokehitys ja testaus.

Jos olet valmiina muutokseen, kerro meille ongelmasi! Ratkaistaan se yhdessä.

 

Futuristisessa museossa elefantti jalustan päällä ja älypeili, jossa on mammutin kuva.

SELOY LIVE

Asiakasymmärrys avainasemassa

Brändiuudistus palvelumuotoilun menetelmin.

Tutustu referenssiin
Siirry sivulle
Markkinointiviestintä ja mainonta