Palvelumuotoilu

Käytämme palvelumuotoilun keinoja yritysten tai julkisen sektorin toimijoiden palvelu- ja tuotekehityksessä sekä uusien toimintojen muotoilussa.

On tähtäimessäsi niin muuttuviin markkinatarpeisiin vastaaminen, asiakaskokemuksen parantaminen tai vaikka tarjooman uudistaminen, palvelumuotoilun prosessilla päästään kohti uutta suuntaa ja oikeita päätöksiä.

Muotoiluprosessilla voidaan löytää ratkaisuja, jotka vastaavat käyttäjien tarpeisiin ja tuottavat tavoiteltuja tuloksia kuten asiakaskokemuksen parantaminen, haluttavuuden ja erottuvuuden kasvattaminen tai brändikokemuksen vahvistaminen. Sillä voidaan myös tehostaa ja muokata toimintaa kannattavammaksi fokusoimalla, kohdentamalla tai resursseja vähentämällä.

Muotoilua teemme yhdessä. Yhdistämme teidän tietotaidon, asiakkaidenne kokemuksen ja suunnittelutiimin luovuuden. Asioita ratkotaan yhteiskehittämisen periaatteella, selkeällä prosessilla sekä osallistavilla työpajoilla.

Palvelumuotoilun keskeisimmät vaiheet:

  • Ongelman tutkiminen 
  • Asiakasymmärryksen kerääminen ja tulkinta 
  • Ydinongelman määrittely
  • Ratkaisuvaihtoehtojen suunnittelu 
  • Jatkokehitys ja testaus

Jos olet valmiina muutokseen, kerro meille ongelmasi. Ratkaistaan se yhdessä