Markkinointi vaatii toisinaan nopeita pyrähdyksiä, mutta parhaat tulokset saavutetaan pitkäjänteisellä tekemisellä luotettavan kumppanin kanssa. Creative Cruen Partner-mallilla saat käyttöösi monen ammattilaisen markkinointitiimin, jonka laaja osaaminen ja asiantuntemus tukevat yrityksesi tai muun organisaatiosi toimintaa.
Mitä hyötyjä Cruen markkinointikumppanuudesta on?
- Saat käyttöösi laaja-alaista osaamista ja asiantuntemusta, jota omassa yrityksessäsi tai organisaatiossasi ei välttämättä ole.
- Yrityksen johto ja markkinointivastaavat saavat ulkopuolista näkemystä markkinoinnin johtamiseen.
- Saat käyttöösi oman tiimin, jonka kanssa sparrailla ideoita.
- Markkinoinnin suunnitteleminen on johdonmukaista, tavoitteellista ja tutkittuun tietoon perustuvaa.
- Tulokset ovat datalla mitattavia ja liiketoiminnassa selkeästi näkyviä.
- Asiantuntevasti analysoidut tulokset helpottavat markkinoinnin johtamista.
- Säännölliset palaverit pitävät kaikki osapuolet ajan tasalla markkinoinnin tilasta ja ohjaavat toimintaa oikeaan suuntaan.
- Markkinoinnin budjetointi on ennakoitavaa, ja kustannussäästöjä syntyy.
Millaista työskentely kanssamme on? Älä kysy meiltä – kysy muilta asiakkailtamme!
Parasta Cruen kanssa työskentelemisessä on yhteistyömalli, jonka olemme luoneet.
– Mari Jokinen, Soilfoodin markkinointipäällikkö
Crue ymmärsi meidän tilanteemme ja tarpeemme hyvin alusta asti. Yhteistyö on ollut tehokasta ja toimivaa.
– Juuso Jankama, Vincit Solutionsin toimitusjohtaja
Creative Cruen kanssa oli superhelppoa työskennellä. Oli heti yhteinen sävel ja ammattitaito, johon pystyi luottamaan.
– Sini Kantola, Akaan kaupungin viestintä- ja markkinointisihteeri
Saimme koko prosessin ajan hyviä kehitysehdotuksia Cruen tiimiltä ja ongelmiin löydettiin aina toimivat ratkaisut. Oikein positiivinen kokemus ja hieno lopputulos!
– Jenna Myllykoski, Tampereen kauppakamarin tapahtuma- ja viestintäkoordinaattori
Miksi kumppanuus kanssamme kannattaa?
Katso videolta:
Oma asiantunteva markkinointitiimisi
Jokainen Partner-malli räätälöidään vastaamaan asiakkaan yksilöllisiä markkinointitarpeita – oli kyse sitten digitaalisen markkinoinnin pyörittämisestä, kaikkien markkinointimateriaalien tuottamisesta tai strategisen tason yhteistyöstä.
Digitaalinen Partner
- jatkuva digimarkkinoinnin suunnittelu, tuotanto ja ylläpito valituissa kanavissa
- tulosten kuukausittainen läpikäynti ja optimointi
- käytössäsi Crue Dashboard Basic, jonka avulla voi seurata sivustodataa ja kampanjoita
- Alkaen 20 tuntia työtä joka kuukausi.
Markkinoinnin Partner
- kokonainen mainonnan suunnittelu- ja tuotantotiimi käytössäsi
- soveltuu esimerkiksi laajempiin digimarkkinoinnin toimenpiteisiin, brändin jalkauttamiseen tai kampanjoiden suunnittelemiseen
- kuukausittaiset palaverit, markkinoinnin ohjausryhmä kokoontuu kvartaaleittain
- käytössäsi Crue Dashboard Basic, jonka avulla voi seurata sivustodataa ja kampanjoita
- Alkaen 20 tuntia työtä joka kuukausi.
Strateginen Partner
- kokonainen mainonnan suunnittelu- ja tuotantotiimi sekä strategisen suunnittelun asiantuntijat käytössäsi
- soveltuu vaativiin ja pitkäaikaisiin markkinointitoimenpiteisiin
- vartin pikapalaveri joka viikko, kuukausipalaverit, markkinoinnin ohjausryhmä kokoontuu kvartaaleittain, ja markkinointia suunnitellaan vuositasolla
- käytössäsi Crue Dashboard Premium, jatkuvan markkinoinnin ja sisällöntuotannon tulosten seuraamisen ykköstyökalu
- Alkaen 40 tuntia työtä joka kuukausi.
Muuta
Suosittelemme Partner-mallin kokeilemista vähintään puolen vuoden ajan, jolloin tulokset alkavat todella näkyä toiminnassasi. Pitkäaikaista sitoutumista ei kuitenkaan vaadita, vaan Partner-sopimuksen voi halutessaan lopettaa kuukauden irtisanomisajalla.
Työn tulokset ovat näkyvillä helppokäyttöisessä Crue Dashboard -työkalussa.
Partner-malli on erinomainen ratkaisu, kun
- haluat yrityksellesi oman markkinointitiimin, joka tuntee toimialan ja asiakkaan
- halutaan mitattavia ja oikeasti merkittäviä tuloksia
- markkinointipäällikkö tarvitsee itselleen tiimin jatkuvien markkinointitoimenpiteiden suunnittelemiseen ja toteuttamiseen
- yrityksellä tai organisaatiolla on toistuvia markkinointitarpeita, joihin oman markkinointiyksikön resurssit eivät riitä
- markkinointi halutaan ulkoistaa esimerkiksi organisaatiomuutoksen myötä
- edessä on tarve brändin uudistamiselle ja uuden brändin mukaisten markkinointimateriaalien suunnittelulle ja jalkauttamiselle
- teet jo yhteistyötä Cruen kanssa ja haluat saada markkinointikumppanuudesta vielä enemmän irti!