Events Tampere on monipuolinen tapahtumatoimisto, joka toteuttaa merkityksellisiä ja ikimuistoisia tapahtumia aina henkilöstöjuhlista kokouksiin, kongresseihin
Kategoria: Brand & Strategy
Tuulivoiman ja teollisuuden kumppanin uudet verkkosivut
NorthWind Consulting on tuulivoimalaitosten ja teollisuuden projektinjohtoon sekä ylläpitoon ja kehittämiseen erikoistunut yritys. Heidän palveluvalikoimansa
Tavanomaisuuden ylittävää kunnan matkailumarkkinointia
Pälkäneen kunnan Crue-asiakkuus alkoi vuonna 2016 brändiuudistuksesta, johon sisältyi uudistuneen brändi-ilmeen suunnittelu, brändin arvolupausten kiteytys
Älyikkunoilla maailmalle kirkastetulla brändillä ja verkkosivuilla
Startup-vaiheen jälkeen älylasivalmistuksen edelläkävijä Seloy Live tarvitsi kehittyneen brändinsä mukaiset selkeät kärkiviestit, jotka vahvistavat yritysmielikuvaa
Maailmanluokan tapahtumien keskipiste sai mainosvideon ja verkkosivut
Tampere CED eli Tampere Congress & Events District perustettiin vuonna 2018 välittämään kuvaa Tampereesta maailmanluokan
VALOA Designin uusi sivusto tekee kunniaa upealle valoarkkitehtuurille
VALOA Design on Suomen merkittävimpiä valaistussuunnitteluun erikoistuneita yrityksiä. Yrityksen toteuttamia valaistuksia voi ihailla mm. Oopperatalon, Kansallismuseon,
Uuraisten kuntamarkkinoinnin uusi brändikuva saa suut hymyyn
Uuraisten kunta halusi kehittää brändikuvaansa vastaamaan paremmin vehreän ja monipuolisesti asukkaitaan palvelevan kunnan nykytilaa, jolla
Markkinointiviestintää asiantuntijan matkassa
Lomalinja on teemamatkoihin erikoistunut suomalainen matkatoimisto, jonka korkeatasoisilla, räätälöidyillä matkoilla on aina mukana teeman ja
Elmon yrityskulttuuri kirjaksi
Elmo haluaa tuoda hauskan takaisin ICT:hen. Talossa panostetaan yrityskulttuuriin, joka heijastuu asiakkaille innostuksena, kykynä paneutua
Cruen työpöydällä syntyi uudistunut brändi ElmoNetille
Creative Crue sai keväällä hoidettavakseen mielenkiintoisen brändityön: 120 vuotta toiminut Pohjois-Hämeen Puhelin halusi uudistaa brändinsä.
Hankkeellakin voi olla oma brändi-identiteettinsä – Hiedanranta sai Cruelta omansa
Hiedanrantaan Näsijärven rannalle valmistellaan uutta 25 000 asukkaan ja 10 000 työpaikan kaupunginosaa. Hanketta luotsaa
Ilveksen brändi kiillotettiin tähän päivään
Ilves on perinteikäs tamperelainen seura – suoranainen Tampereen symboli – jonka keltainen Ilves-pää on logona tuttu