Markkinointi ja mainonta ei ole yrityksen markkinointipäällikön kulmahuoneessa tapahtuvaa esitteiden ja kampanjoiden pyörittelyä tai pelkkiä hauskoja mainoslauseita. Ainakaan sen ei tulisi olla. Markkinoinnin ja mainonnan ainoa todellinen tehtävä on kiihdyttää myyntiä ja yrityksen liiketoiminnan kasvua: siinä missä yksittäinen myyjä ei voi soittaa päivässä tuhatta asiakasta läpi, voi onnistunut mainoskampanja tavoittaa hetkessä kymmeniä tuhansia. Mainonta on siis myynnin apukäsi.
Kun mainonnan keinovalikoimat kasvavat, markkinointibudjetit tiivistyvät ja kuluttajakäyttäytyminen muuttuu, tarvitaan fiksuja markkinoinnin valintoja. Ne juonnetaan datasta, yrityksen liiketoiminnan strategisista tavoitteista ja asiakasymmärryksestä.
Strateginen, selkeisiin tavoitteisiin tähtäävä ja mitattava markkinointi on aina parasta markkinointia. Katso alla olevalta videolta, miksi kumppanuus Cruen kanssa kannattaa: