MARK Kasvuaamun opit, miten luoda kasvua markkinoinnilla

MARK Kasvuaamun opit, miten luoda kasvua markkinoinnilla

MARK Kasvuaamussa Plevnassa 28.5.2019 jaettiin kolmen casen kautta vinkkejä siihen, miten markkinoinnilla voidaan luoda kasvua. Creative Cruen Aapo-Lassi Kankaalan ja Sami Niemisen lisäksi tapahtumassa omaa asiantuntemustaan olivat jakamassa Sauna from Finlandin toiminnanjohtaja Carita Harju sekä Siro Creativen vastaava tuottaja Joel Hypé... Lue lisää
Matkailumarkkinoinnissa pienen ei tarvitse tarkoittaa tylsää

Matkailumarkkinoinnissa pienen ei tarvitse tarkoittaa tylsää

Kotimaanmatkailu on vahvassa kasvussa, mutta se ei näy pienten paikkakuntien matkailumarkkinoinnissa. Miksi monet pienet kaupungit tai kylät jättävät kokonaan kertomatta ja mainostamatta matkailutarjontaansa? – Koska valitettavan moni suomalaiskunta ei osaa nähdä itseään kiinnostavana matkakohteena, tulkitsee... Lue lisää
Onnistunut messuosasto

Onnistunut messuosasto

Alan messut ovat usealle yritykselle yksi vuoden tärkeimpiä tapahtumia. Investointi messunäkyvyyteen tuo kontakteja, uusia asiakkaita ja kantaa pitkälle messujen jälkeenkin. On tärkeää asettaa päämäärä ja määrittää kohderyhmä, joita varten messuille osallistutaan. Kirk... Lue lisää
Aprillipäivän riemua verkkosivun muodossa

Aprillipäivän riemua verkkosivun muodossa

Aprillipäivä sai meidät vähemmän tosissaan ihmettelemään ajatusta, mitä jos markkinointi ei olisikaan muuttunut yhtään kuluneina 30 vuotena. Ajatuksen innoittamina luova tiimimme käynnisti aikakoneen ja muutti verkkosivumme päiväksi sellaiseksi, kuin se kultaisella 80-luvulla olisi ollut kävij... Lue lisää
Tampere CED – kansainvälisten suurtapahtumien keskipiste

Tampere CED – kansainvälisten suurtapahtumien keskipiste

LEHDISTÖTIEDOTE: julkaistu 4.3.2019 Suomalaisten keskuudessa Tampere on vetovoimainen kaupunki, mutta nyt kaupunki aikoo kurottaa uudella tavalla kansainvälisen tapahtumamyynnin kentälle. Kansainvälisen tason suurtapahtumia lähdetään hakemaan uudenlaisen, maailmanlaajuisesti houkuttelevan tapahtumakeskittymän Tampere Co... Lue lisää
Mediaporras on nyt Creative Crue

Mediaporras on nyt Creative Crue

LEHDISTÖTIEDOTE: Julkaistu 16.11.2018 Maailma ja sen mukana työelämä ja markkinointi elävät murroksessa. Enää ei riitä, että toimitaan kuin aiemmin, vaan on kehityttävä niin työ- kuin vapaa-aikana ja mitä erilaisimpien kanavien avulla. Digitaalisuus on muuttanut eri toimialojen rakenteita, ... Lue lisää
Data on markkinoinnin turbokytkin

Data on markkinoinnin turbokytkin

Tiedätkö kenet sinun kannattaisi tavoittaa ja millä hinnalla? Hukkuvatko potentiaaliset asiakkaasi datapilveen, josta havaitset vain epämääräisiä hahmoja? Sivustoanalytiikan tuottama data yhdistettynä sosiaalisen median ja myynnin lukuihin mahdollistaa huomattavasti tarkemman markkinoinnin. Ymmärrettävä... Lue lisää
Sovelluksella osaksi asiakkaan arkea

Sovelluksella osaksi asiakkaan arkea

Hyvä sovellus tuottaa aitoa iloa ja hyötyä ja vie palvelut lähelle asiakasta. Minkälaisen mobiilisovelluksen teidän yrityksenne tarvitsee? Hyvin suunnitellulla mobiilisovelluksella voit helpottaa asiakkaidesi arkea ja samalla edistää omaa tunnettuuttasi ja myyntiäsi. Meiltä saat asiantuntevaa os... Lue lisää
Ohjelmointialalla naisen euro voi olla 120 senttiä

Ohjelmointialalla naisen euro voi olla 120 senttiä

Naistenpäivän kunniaksi esittelemme teille miesvoittoisella alalla uraa tekevät koodarimme Hennan ja Tiinan. Samalla raivaamme esteitä naisten oikeuksien ja tasa-arvon toteutumisen tieltä. Mikä koodissa kiehtoo? Tiina yhdistää koodarina kiinnostuksen matematiikkaan, ongelmanratkaisuun ja media-alaan. Hennaa koukuttaa ma... Lue lisää
Mainonnan ammattilainen ohjaa dataa, ei toisin päin

Mainonnan ammattilainen ohjaa dataa, ei toisin päin

Mainostoimisto Mediaportaan uusien osakkaiden mielestä data ei ole vastaus kaikkeen, moniosaajuus on puutteellista ammattitaitoa ja omaa myyntiä tärkeämpi tavoite on tuoda asiakkaan liiketoimintaan oikeaa lisäarvoa. Multitaskaus ja moniosaaminen ovat sanoja, jotka kääntyvät oikeassa elämässä työ... Lue lisää